Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Παίξ'τον με την Πετρούλα ~ Τι απάντησε για DVD

Με μόλις ένα ευρώ ανά μήνυμα, η Πετρούλα ίσως σου απαντήσει, για αυτό που σε βαράει...

~Το ερώτημα είναι αν υπάρχει πράγματι κόσμος που δίνει λεφτά για τα sms και αν υπάρχει κόσμος που αγοράζει εν τέλει αυτά τα περιοδικά που μόνο διαφημίσεις έχουν & δελεάζουνε τον κόσμο με άσχετα προς το περιεχόμενό τους δώρα, πχ τράπουλες, πάμπερς, σερβιέτες κλπ...

-Για σου Πετρούλα, είσαι πολύ κα...λα!
Θέλω να σε ρωτήσω αν έχεις κάνει παρτούζα.
andeas...@...

-Aγαπητέ Ανδρέα, μέχρι πέντε...
 ειναι σχέση! Χι χι χι...

-Γεια σου, super sweet! perfect, hot Πετρούλα! Tι κάνεις; Eίμαι ο Γιάννης, ένας θαυμαστής σου. Μου αρέσεις πολύ και θα ήθελα να σε γνωρίσω από κοντά, αν θες κι εσύ, γλυκιά μου. Θέλω μια φωτό σου να μου στείλεις, αν μπορείς ΟΚ;
istro...@...

-Σ'ευχαριστώ καλέ μου, για τα καλά σου λόγια. Ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή, μπορείς να με δεις και σήμερα το βράδυ! Σε κάθε τεύχος του (...) θα βρίσκεις και μια καινούρια φωτογραφία μου.
-Με λένε Μάκη και θέλω να σου πω ότι είσαι θεά! Γίνεται να μου στείλεις καμιά φωτό που είσαι ντυμένη νοσοκόμα να τον παί...ω;

-Μου αρέσει που είσαι ειλικρινής, ντύνομαι συχνά νοσοκόμα...

-Γεια σου, Πετρούλα, με λένε Δημήτρη και είμαι από τον Βόλο. Μια ερώτηση: Θα γύριζες ποτέ DVD με περιεχόμενο Τζούλιας για να πάρεις λεφτά;

-To έχω ξαναπεί: θα το έκανα αν μου έδιναν το ποσό που θα μου εξασφάλιζε το ταξίδι μου και τη διαμονή μου σε έναν άλλο πλανήτη!

(...)Και φυσικά θα έκανα σεξ με 20χρονο και με 18χρονο, μη σου πω! Ούτως ή άλλως κι εγώ μικρούλα είμαι, 21 χρονών.
(...)Μισό λεπτάκι να τσεκάρω... Φοράω ένα στρινγκ στο χρώμα της φωτιάς! Οι γυναίκες τα προτιμάμε γιατί δε διαγράφουν κάτω από τα ρούχα. Μ' έπιασες;


ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΣΕ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με λένε Γιώργο και θελω να σου πω οτι είσαι μουν.ρα!Σε παρακαλώ αφιέρωσε μου καμιά φωτογραφία σου!Προτιμώ να εχεις έξω τα βιζια σου γιατί με τρελένουν!

Ανώνυμος είπε...

πετροθλα με λενς κωστα μπορεις να μου αφιεροσεις μια φοτο ποθ να εισαι ολογυμνη????????

Ανώνυμος είπε...

ο κωστας ειμαι παλι αμα μπορεις με ανοικτα ποδια!!!!!

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxa....ti malakes....

Ανώνυμος είπε...

Edw o kosmos xanete...k to MOUNI KTENIZETE

Ανώνυμος είπε...

8elw na se gamisw

Δημοσίευση σχολίου