Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Καλύτερα σε άλλη χώρα παρά προδότης σε θρήνο και βάζελο


Το ενδεχόμενο να αγωνιστεί με τη φανέλα του Παναθηναϊκού ή του Ολυμπιακού από τη στιγμή που αγωνίστηκε για λογαριασμό του ΠΑΟΚ απορρίπτει ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, όπως δήλωσε στην εφημερίδα της πατρίδας του «O’Jogo».

Ο μεσοεπιθετικός του «Δικεφάλου του Βορρά» αναφέρθηκε στον αποκλεισμό από το Europa League, θέτοντας πλέον ως αποκλειστικό στόχο της ομάδας του την κατάκτηση του Κυπέλλου ΟΠΑΠ. Αναλυτικότερα,...
 ένα μέρος όσων δήλωσε ο Πορτογάλος χαφ στην εφημερίδα “O’Jogo”:

Για το παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ: «Είναι κρίμα που δεν προκριθήκαμε, γιατί θα ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή. Όχι μόνο επειδή θα έπαιζα αντίπαλος με την Πόρτο, αλλά περισσότερο γιατί πιστεύω ότι η ομάδα μου άξιζε να συνεχίσει. Το ευρωπαϊκό όνειρο του ΠΑΟΚ τελείωσε και για μας πλέον έρχεται το στοίχημα του κυπέλλου».

Για το ενδεχόμενο μεταγραφής σε Παναθηναϊκό ή Ολυμπιακό: «Έχω ακούσει για αυτό, αλλά το θεωρώ αδύνατο. Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ, που είναι υπέροχοι, κάτι τέτοιο θα το θεωρούσαν προδοσία και για αυτό εάν φύγω θα φύγω σε άλλη χώρα».

Για το πού θα ήθελε να παίξει: «Αν και θα ήθελα να έχω την εμπειρία ενός πρωταθλήματος όπως το ισπανικό, το αγγλικό ή το ιταλικό, δεν πιστεύω και πολλά για αυτό το ενδεχόμενο και κυρίως δεν θέλω να ζω με αυταπάτες, αλλά με αυτό που έχω. Η πραγματικότητα μου είναι ο ΠΑΟΚ και είμαι χαρούμενος εδώ».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου