Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Έχω βαρεθεί να πληρώνω...

Αγνώστου ελευθέρου επαγγελματία...

1. Έχω βαρεθεί να πληρώνω φόρους για να παίρνει 10.000 τον μήνα ο βουλευτής.
2. Έχω βαρεθεί να πληρώνω για να παίρνει 16 μισθούς ο υπάλληλος της βουλής.
3. Έχω βαρεθεί να πληρώνω για να παίρνει μίζες ο υπουργός και να αγοράζει νεοκλασσικά στην Διονυσίου Αεροπαγίτου ένας πρώην ξεβράκωτος.
4. Έχω βαρεθεί να πληρώνω για να...
 παίρνει μισθό ένας απλός οδηγός λεωφορείων 80.000 τον χρόνο και να μου βγάζει κοροιδευτικά τη γλώσσα όταν... του τη λέω!
5. Έχω βαρεθεί να πληρώνω για να βολεύεται στο δημόσιο το κάθε λαμόγιο που χει τελειώσει ένα λύκειο, ενώ απέξω κάθονται στρατιές πτυχιούχων με πολύ μεγαλύτερα προσόντα.
6. Έχω βαρεθεί να 'περαιώνω' επειδή έτσι μου είπε ο λογιστής τρομοκρατώντας με με την καραμέλλα : 'Πλήρωσε γιατί έτσι και σε ελέγξουν, δεν υπάρχει περίπτωση! Κάτι θα μας βρουν!'
7. Έχω βαρεθεί να πληρώνω ΦΠΑ και όταν καθυστερώ μου παίρνουν προσαύξηση 1,5% κάθε μήνα, ενώ όταν το Δημόσιο μου χρωστά δεν μου τα επιστρέφει ποτέ!
8. Έχω βαρεθεί να με καθυστερούν στις δημόσιες υπηρεσίες και να χρειάζομαι 1 εργάσιμη μέρα για να τακτοποιήσω ένα απλούστατο ζήτημα.
9. Έχω βαρεθεί ύστερα από όλα αυτά να μου ζητούν εκ νέου εισφορές, έκτακτες και μη, επειδή έκανα το λάθος και κερδίζω από την εργασία μου.
10. Έχω βαρεθεί να πληρώνω... γενικώς.

Εγώ κύριε Πάγκαλε δεν τα έφαγα μαζί σας. Εγώ αντιθέτως τα έδινα μέχρι τώρα, αυτά που εσείς φάγατε με όλην την κλίκα που χετε βολέψει στο δημόσιο...

Βαρέθηκα να πληρώνω. Το κλείνω (το μαγαζί) και αφήνω άλλα κορόιδα να πληρώνουν. Μέχρι να ξυπνήσουν κι αυτοί και να τα κλείσουν, όπως κάνω κι εγώ.

Υ.Γ. Από τις παραπάνω κατηγορίες εξαιρούνται οι δ.υ. που μπήκαν αξιοκρατικά στο δημόσιο, σαν την κουμπαρούλα μου, που τρώει κάθε μέρα το σκατό όλου του Τζανείου για 800 ευρώ τον μήνα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου