Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Έζησαν τον εφιάλτη στα χέρια των ανθρωπόμορφων τεράτων


Σοκ από τα στοιχεία της δικογραφίας

Γροθιά στο στομάχι αποτελούν τα όσα περιγράφουν στις καταθέσεις τους τα θύματα της αλβανικής συμμορίας με τα Καλάσνικοφ, τα μέλη της οποίας εισέβαλαν σε σπίτια, επιδεικνύοντας ιδιαίτερη αγριότητα αφού είχαν φτάσει στο σημείο να κακοποιήσουν σεξουαλικά δυο μητέρες και ενώ μέσα στο σπίτι βρίσκονταν τα παιδιά και οι σύζυγοί τους!


Σοκαριστικές είναι όμως και οι κυνικές ομολογίες των δραστών, ηλικίας από 16 έως 24 ετών, οι οποίοι καλούνται να απολογηθούν την ερχόμενη Παρασκευή για δέκα κακουργήματα και πλημμελήματα, κατηγορίες που τους φέρνουν αντιμέτωπους με την ποινική των ισοβίων.


«Αυτός με το μαχαίρι έδειξε προς το δωμάτιο του γιου μου και με ρώτησε τι είναι εκεί. Όταν του είπα, αυτός απειλητικά μου είπε «ή τα λεφτά ή το γιό σου». Τους υπέδειξα φάκελο με λεφτά στο σακάκι του άνδρα μου. Αφού τα πήρε είπε «αφού κάναμε καλό μπάζο να το γλεντήσουμε» και ήρθε προς το κρεβάτι με έπιασε από τους ώμους και με έσπρωξε στο προσκέφαλο του κρεβατιού με αποτέλεσμα να χάσω τις αισθήσεις μου.

Όταν συνήλθα είδα ότι ήταν περίπου πέντε τα ξημερώματα , βρισκόμουν γυμνή πάνω στο κρεβάτι μου και στην κοιλιακή μου χώρα είχα υγρά, σπέρμα. …» αναφέρει στην κατάθεσή της 47χρονη, η οποία έζησε τον εφιάλτη πριν από λίγες ημέρες όταν τα μέλη της συμμορίας εισέβαλαν στο σπίτι της στην Ηλιούπουλη. Η γυναίκα αναγνώρισε τους Αλέξανδρο Πέπα και Σωκράτη Μενίκο όταν κλήθηκε να δώσει κατάθεση στους αστυνομικούς.

«…Μπήκαν στο σπίτι στις 27/9/11 τρείς άγνωστοι ενώ κοιμόμασταν με άντρα και δίδυμα παιδιά μας δυο ετών. Μας χώρισαν και έβαλαν τον σύζυγο μου με τα παιδιά στην κρεβατοκάμαρα κι εμένα στο σαλόνι. Ήπιαν χυμό από ένα κουτί ενώ κάπνισαν κι ένα τσιγάρο. Στο σαλόνι μαζί μου έκατσαν οι δυο και κατέβασαν τα παντελόνια και μου είπαν να πιάσω τα πέη τους , όπως και έκανα, αυνανίζοντας τους μέχρι που εκσπερμάτισαν στο στήθος μου...» αναφέρει στην κατάθεσή της 33χρονη από τη Γλυφάδα, στο σπίτι της οποίας επίσης εισέβαλαν οι κακοποιοί. Η συγκεκριμένη γυναίκα όπως και ο σύζυγος τους αναγνώρισαν τον Αλέξανδρο Πέπα.

«Λήστευα για 5 ευρώ»

Αμοιβή που έφτανε έως 300 ευρώ ελάμβανε για κάθε ληστεία που συμμετείχε ο 24χρονος δράστης Αινεα Πανο, όπως ο ίδιος καταθέτει. Ο κατηγορούμενος με κυνικότητα που σοκάρει αναφέρει, ωστόσο, ότι για μια από τις ληστείες που συμμετείχα έλαβε μόλις 5 ευρώ. Συμμετοχή σε ληστείες παραδέχεται και ο 20χρονος Ερμιρ Μετα, ο οποίος ομολογεί ότι κατά τη εισβολή του ιδίου και των συγκατηγορούμενων του στο σπίτι της Γλυφάδας «έκαναν ασελγείς πράξεις» στη γυναίκα και έκλεψαν και το αυτοκίνητο της οικογένειας.

Σοκ προκαλεί και η κατάθεση της 16χρονης, η οποία αναφέρει πως διατηρούσε δεσμό με τον Αλέξανδρο Πεπα και γνώριζε για την αποτρόπαια δράση του.

Συγνώμη από τα θύματα αλλά και επιείκεια από τη Δικαιοσύνη, ζητεί ο Αλεξανδρος Πεπα, ο οποίος όπως λέει τους τελευταίους μήνες έκανε χρήση ουσιών τόσο ο ίδιος όσο και συγκατηγορούμενοί του Ερμιρ Μετα και Αινεα Πανο. «Έκανα χρήση χασίς και οι δύο κοκαΐνη. Επειδή δεν είχαμε λεφτά έδωσα σε έναν Αλβανό τα στοιχεία του οποίου δεν γνωρίζω 500 ευρώ πριν από τρείς μήνες και μου έφερε ένα περίστροφο. Από τότε με τους άλλους δύο συμφωνήσαμε να κάνουμε κάποιες ληστείες», καταθέτει. Π.Θ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου