Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Φαλλοκρατικά (Μέρος 1ον)


-Μωρό μου, πήρα δυο ταινίες για να δούμε το βράδυ... μία για σένα και μία για μένα...
- Αλήθεια με σκέφτηκες αγάπη μου;
- Εεεε, φυσικά...
- Και τι ταινία μου πήρες;
- Μονωτική...!

~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Άντρας: Καλησπέρα κούκλα
Γυναίκα: Καλησπέρα
Άντρας: Θέλεις να παίξουμε τον...
 ταχυδακτυλουργό;
Γυναίκα: Πως παίζεται;
Άντρας: Πάμε σπίτι σου, κάνουμε σεξ και μετά εξαφανίζομαι στην στιγμή...!!!
 
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~

Μετά απο τρεις ώρες συνεχόμενης ομιλίας στο τηλέφωνο λέει η μια κοπέλα στην άλλη
-Και τώρα φιλενάδα, να μπούμε στο κυρίως θέμα.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~

Ήταν μια φορά μια παρθένα σε ένα αεροπλάνο.

- Κάποια στιγμή ο πιλότος ανακοινώνει ότι το αεροπλάνο πέφτει και καλεί τους επιβάτες να κάνουν την "προσευχή" τους.

Πανικόβλητη η παρθένα αρπάζει τον επιβάτη που καθόταν δίπλα της και του λέει:

- Είμαι 28 χρονών και είμαι ακόμα ανέγγιχτη! Κάνε με να νιώσω γυναίκα ΤΩΡΑ!

Ο συνεπιβάτης της αρχίζει να ξεκουμπώνει το πουκάμισό του με ένα ύφος πολλά υποσχόμενο.

Το βγάζει, της το πετάει και της λέει:

- Πάρτο μωρή να το σιδερώσεις...!  


~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~

- Βρέχει και είσαι ακόμα καριόλα..
- Που κολλάει τώρα αυτό;;
- Πίστευα με τον καιρό θα άλλαζες...

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~

 Έβαλα αντρική φωνή στο GPS και μετά από λίγο μου είπε κωλάρα στα 100 μέτρα δεξιά.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~
Ερμηνεία γυναικολογικών εννοιών
(χρήσιμο για όλους όσους την ψάχνουν διαδικτυακά)

- ειμαι κοντα στα 40... 49

- μου αρεσει η περιπετεια... εχω παει με τη μιση Αθηνα

- μου αρεσει ο αθλητισμος... δεν εχω στηθος. Πλακα ή σιδερωστρα.

- το προσωπο μου είναι συνηθισμενο... δεν βλεπομαι

-μου λενε ότι ειμαι ομορφη... λεω ψεμματα

-μου λενε ότι σκορπαω το χαμογελο... παιρνω χαπια

-ειμαι μορφωμενη... ημουν φυτο και προσπαθω να κερδισω ότι εχασα τοσα χρονια

-δεν εχω ανασφαλειες... κανω διαλογισμο για να τις ξεπερασω

-ειμαι φεμινιστρια... ειμαι χοντρη

-εχω ελευθερο πνευμα... σκαω μπαφο (στην καλυτερη)

-πρωτα θα γινουμε φιλοι... παλιοτερα τον επαιρνα ασυστολα

-ειμαι διασκεδαστικη... κακαριζω χαζοχαρουμενα σπαζοντας καρυδια

-ειμαι ευγενικη... αδιαφορω και κοιταω μονο την παρτη μου

-εχω «καλο αυτι» και προτιμω να ακουω... δεν εχω τιποτα να πω

-ειμαι παλαιων αρχων... από πισω και πιπα, ξεχνα τα!

-ειμαι ανοιχτο μυαλο... ειμαι απελπισμενη

-ειμαι παθιαρα... αμα πινω

-μου αρεσει η ποιηση... ειμαι μελαγχολικη

-στη δουλεια μου ειμαι επαγγελματιας... εχεμυθη, στα γρηγορα και πληρωνομαι καλα

- ειμαι ρομαντικη... βορειος πολος

- ειμαι κοινωνικη... κλοουν

- ειμαι αισθησιακη... βουβαλι

- είμαι νταρντανα... ελεφαντας

-ψαχνω τη αδελφη ψυχη... ψαχνω θυμα

- ειμαι χηρα... δολοφονος


~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~


Οι ανακαλύψεις του άντρα και της γυναίκας


Ο άνδρας ανακάλυψε τα ΧΡΩΜΑΤΑ και δημιούργησε την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ,

Η γυναίκα ανακάλυψε την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ & δημιούργησε το ΜΑΚΙΓΙΑΖ.



Ο άνδρας ανακάλυψε τις ΛΕΞΕΙΣ και δημιούργησε την ΣΥΖΗΤΗΣΗ.

Η γυναίκα ανακάλυψε την ΣΥΖΗΤΗΣΗ και δημιούργησε το ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ.



Ο άνδρας ανακάλυψε το ΠΑΙΧΝΙΔΙ και δημιούργησε τα ΧΑΡΤΙΑ.

Η γυναίκα ανακάλυψε τα ΧΑΡΤΙΑ και δημιούργησε τα TAROT.



Ο άνδρας ανακάλυψε την ΓΗ και δημιούργησε την ΤΡΟΦΗ.

Η γυναίκα ανακάλυψε την ΤΡΟΦΗ και δημιούργησε την ΔΙΑΙΤΑ.



Ο άνδρας ανακάλυψε τα ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ και δημιούργησε την ΑΓΑΠΗ,

Η γυναίκα ανακάλυψε την ΑΓΑΠΗ και δημιούργησε τον ΓΑΜΟ.



Ο άνδρας ανακάλυψε την ΓΥΝΑΙΚΑ και δημιούργησε το ΣΕΞ.

Η γυναίκα ανακάλυψε το ΣΕΞ και δημιούργησε τον ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ.



Ο άνδρας ανακάλυψε το ΕΜΠΟΡΙΟ και δημιούργησε το ΧΡΗΜΑ,

Η γυναίκα ανακάλυψε το ΧΡΗΜΑ και τα ΓΑΜΗΣΕ ΟΛΑ!..


~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου