Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Φωτογραφίες ~ Ο «Καλύτερος Μπαμπάς του Κόσμου»


Η γέννηση της Alice Bee όχι μόνο έκανε τον φωτογράφο Dave Engledow έναν ευτυχισμένο πατέρα αλλά έγινε και η αφορμή να γίνει διάσημος σε όλον τον κόσμο.

Αν και ισχυρίζεται μέσω της κούπας που πάντα υπάρχει στις φωτογραφίες του, ότι είναι «ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου», οι φωτογραφίες του λειτουργούν ως σχόλιο αποδεικνύοντας το αντίθετο! Αυτοσαρκασμός, μαύρο χιούμορ και πρωτότυπη επεξεργασία των φωτογραφιών του οδηγούν σε  ένα ξεκαρδιστικό αποτέλεσμα!


Οι φωτογραφίες του έχουν τόσο μεγάλη απήχηση που όπως πέρσι έτσι και φέτος τις εκτύπωσε σε ένα ημερολόγιο που έγινε ανάρπαστο. Αδιάφορος, πάντα νυσταγμένος, πλεονέκτης κι εγωιστής… ο «καλύτερος μπαμπάς του κόσμου» με τη συνέντευξη που έδωσε στο Infokids μας πείθει ότι τα…φαινόμενα απατούν!

Η πατρότητα στάθηκε τελικά πραγματική έμπνευση για σας. Τι φωτογραφίζατε πριν γεννηθεί η Alice.  Και φυσικά θα ήθελα να ξέρω πώς προέκυψαν αυτές οι φωτογραφίες με το μωρό.
 
Πριν γεννηθεί η Alice, αρχικά φωτογράφιζα ότι έβρισκα ενδιαφέρον. Είτε ήμουν σε ταξίδι για δουλειά ή ταξίδευα, φωτογράφιζα ότι έπιανε το μάτι μου. Δούλεψα πολύ με φωτογραφικές μηχανές Diana πριν αγοράσω την πρώτη μου DSLR το 2010. Η εικόνα του «Καλύτερου μπαμπά του Κόσμου» ήταν αρχικά μια προσπάθεια να κάνω πλάκα με τον εαυτό μου  και το νέο μου ρόλο ως μπαμπάς. Κυριολεκτικά ήθελα να αιχμαλωτίσω πόσο ανίδεος ένιωθα τότε. Αφού έλαβα πάρα πολλά θετικά μηνύματα για τις πρώτες φωτογραφίες, συνέχισα τη σειρά  με στόχο να κάνω τη γυναίκα μου και τους φίλους μας να γελάσουν την ίδια ώρα που δημιουργούσα το πορτρέτο ενός πατέρα που στην πραγματικότητα ελπίζω να μη γίνω ποτέ. 





Είστε πράγματι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου; Πραγματικά; Η Alice Bee είναι σίγουρα ασφαλής με σας;
Η Alice είναι πάντα ασφαλής κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης. Η γυναίκα μου κι εγώ αγαπάμε την Alice Bee πάρα πολύ ώστε να την εκθέταμε  σε οποιοδήποτε κίνδυνο.
Συμμετέχει όταν τη φωτογραφίζετε; Καταλαβαίνει;
Τώρα είναι δύο, έχει αρχίσει να καταλαβαίνει τι συμβαίνει. Τώρα καταλαβαίνει τι είναι η φωτογραφική μηχανή και ακόμα κάποιες φορές θέλει να βγάζει φωτογραφίες εκείνη. Από την αρχή, η γυναίκα μου κι εγώ προσπαθήσαμε να κάνουμε τις φωτογραφίες αστείες κι ενδιαφέρουσες για την Alice. Όταν καταφέρνουμε να το κάνουμε σαν παιχνίδι, γενικά έχει μεγαλύτερη επιτυχία.
Ποια είναι η αγαπημένη σας φωτογραφία; Μπορείτε να διαλέξετε μία;
Ειλικρινά μου αρέσουν αρκετές για διαφορετικούς λόγους. Αλλά η αγαπημένη μου αν πρέπει να πω μία, είναι η πρώτη όπου την κρατώ αγκαλιά και ρίχνω το γάλα της στον καφέ μου. Αν και στις περισσότερες φωτογραφίες έχει χρειαστεί να κάνω συνδυασμούς, αυτή είναι ένα και μόνο ενσταντανέ στο οποίο νομίζω ότι έχει καταγραφεί εξαιρετικά το πόσο  νυσταγμένος  ήμουν και πόσο άσχετος ένιωθα ως καινούργιος πατέρας.

Μπορείτε να μας εξηγήσετε την τεχνική σας ή πρόκειται για μεγάλο μυστικό;
Όχι, δεν έχω μεγάλα μυστικά. Πάντα φωτογραφίζω με την κάμερα σε τριπόδι και απαθανατίζω κάθε σκηνή της εικόνας ξεχωριστά.  Φωτογραφίζω πρώτα τον εαυτό μου, μετά την Alice κι έπειτα  χρησιμοποιώ το photoshop για να ενώσω τις δύο φωτογραφίες σε μία. Χρησιμοποιώ Topaz Adjust για να τους δώσω αυτή την καρτουνίστικη χροιά που έχουν. Έχω ανεβάσει αρκετές φωτογραφίες στη σελίδα μου στο  facebook που δείχνω ακριβώς τον τρόπο που δουλεύω.

Έχετε ποτέ σκεφτεί το ενδεχόμενο να μην αρέσουν στην Alice ; Τι θα κάνετε τότε;
Ελπίζω ότι αυτό δεν θα συμβεί. Σκοπός μου είναι από την αρχή να δημιουργήσω κάτι μοναδικό γι αυτήν που να το έχει όταν θα μεγαλώσει. Προς το παρόν πάντως γελάει όταν βλέπει τις φωτογραφίες, οπότε πραγματικά ελπίζω ότι θα τις εκτιμήσει ακόμα περισσότερο καθώς μεγαλώνει.
Ποια είναι η άποψη της γυναίκας σας για τις φωτογραφίες σας; 
Η γυναίκα μου συμμετέχει πλήρως στη δημιουργία αυτών των φωτογραφιών. Με βοηθάει, δίνει ιδέες, συμμετέχει στο στήσιμο των ενσταντανέ αλλά και στην επιλογή των φωτογραφιών.
Άλλωστε ο στόχος μου ήταν πάντα πολύ απλός, να κάνω την Jen να γελάσει.
Ποια είναι η συνηθισμένη αντίδραση των ανθρώπων που βλέπουν τις φωτογραφίες σας; Έχετε δει κι αρνητικές αντιδράσεις;

Νομίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αντιδράσεων είναι το αυθόρμητο γέλιο και η σύνδεση του με αυτές αν και ο ίδιος είναι γονιός. Έχω λάβει εκατοντάδες και εκατοντάδες  σημειώματα από ανθρώπους από όλα τα μέρη του κόσμου που μας ευχαριστούν για τη δημοσίευση των φωτογραφιών. Φυσικά και περιστασιακά υπάρχουν και άνθρωποι που δεν αντιλαμβάνονται το χιούμορ μας αλλά αυτές οι αντιδράσεις είναι εξαιρετικά σπάνιες σε σύγκριση με τις θετικές.
Τι θα ακολουθήσει; Προετοιμάζετε  κάτι νέο με την Alice ή χωρίς τη μικρή;
Προς το παρόν, στόχος μου είναι να συνεχίσω τη φωτογράφιση της Alice Bee, και ελπίζω να συνεχίσω για πολύ ακόμα μέχρι τουλάχιστον να βαρεθεί εκείνη και να θελήσει να σταματήσουμε. Αυτές οι εικόνες είναι για μένα ένας τρόπος να συντάξω ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή της και ειλικρινά, δεν φανταζόμουν ότι θα αγαπηθούν τόσο από τον κόσμο. Ποιος όμως μπορεί να ξέρει τι θα ακολουθήσει;
Η σελίδα του «Καλύτερου μπαμπά του κόσμου» στο facbook
https://www.facebook.com/EngledowArtPhotography

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου