Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Ανεκδοτάκια... ~ Με κακιούλες (Μέρος 1ον)


- Ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου ;
- Ναι, από πού το κατάλαβες ;
- Είσαι 150 κιλά !
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Τι άσχημο κορίτσι...
- Η κόρη μου ειναι....
- Α! Συγνώμη! Δεν ήξερα πως είστε ο μπαμπάς της...
- Η μαμά της είμαι...!!!
 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
-Πώς είσαι;

-Χάλια
-Δεν εννοούσα εμφανισιακά ρε!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

-Γυρνάς λίγο από την άλλη γιατί είμαι γυμνή??
-Έλα ρε ξεκόλλα, δεν είσαι και τόσο χάλια...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Ένα σμαρτάκι ήταν σταματημένο στο φανάρι κανά μισάωρο......
Είχε πατήσει τσίχλα.... :P

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

15χρονο στο σχολειο.......
- Κυρια δε μπορω να γραψω σημερα ειμαι πολυ κουρασμενος ...χθες το βραδυ εκανα σ3ξ.......
- Δεν πειραζει Κωστακη μου...γραψε με το αλλο χερι.....

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

 Το παν ειναι να πεισουμε τις γυναικες οτι τα β*ζια μεγαλωνουν , αμα τα βλεπει ο ηλιος.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~ 


Η σφαλιάρα στον κ@λο είναι σαν τα Lays, ποτέ δε μπορείς να δώσεις μόνο μια...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


-Μπαμπα σημερα ειχαμε το πρωτο μαθημα σ3ξολογιας..
-Και?
-Γ@@ησες την μανα μου ρε παλιο @@@δι?!


~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~


Μπαμπάς: Τοτέ, ο πέλαργος σου έφερε έναν καινούριο αδερφό.
Τοτός: Έλεος ρε πατέρα, τόσες γυναίκες υπάρχουν, τoν πελαργό βρήκες να γ@@ησεις?

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου