Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Μουσικό διάλειμμα ~ Αντιρατσιστής (Βίντεο)




Παλιό, αλλά καλό...















ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ¨"TO ΤΡΑΓΟΥΔΙ".. .. THE REBAL-X
lyrics:
Αντιρατσιστής
Ειμαι Αντιρατσιστής
μισώ όλους τους Έλληνες
γιατί είμαι ρατσιστής!

Ναι είμαι Αντιρατσιστής
Ναι είμαι Αντιρατσιστής
μισώ όλους τους Έλληνες
γιατί είμαι ρατσιστής!!!

Είμαι δώδεκα χρονών και πάω στο σχολείο
πρώτος μαθητής, ξέρω απ'έξω το βιβλίο.
Οι Έλληνες μου δίδαξαν πως πλέον δεν υπάρχουν
πως Τούρκοι, Σλάβοι είμαστε παλεύουν να μου μάθουν!

Τους Τούρκους όταν διώξαμε, κάναμε όλοι λάθος
καθώς αδέλφια είμαστε όλοι μας, καταβάθος.
Αυτοί μας αγαπούσανε και ζούσαμε ανέμελα
γι'αυτό ας τους χαρίσουμε όλα μας τα πετρέλαια!

Είμαι Αντιρατσιστής
Ειμαι Αντιρατσιστής
μισώ όλους τους Έλληνες
γιατί είμαι ρατσιστής!

Ναι είμαι Αντιρατσιστής
Ναι είμαι Αντιρατσιστής
ΜΙΣΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ!!!

ΕΛΑ!!
οοοοοο!!
ΕΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!
ΓΙΑ ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ!!!
ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΗΗΗ!!


Οι Έλληνες μου μάθανε πως είναι παλιο φάρα
αλήτες κλέφτες όλοι δεν αξίζουμε δεκάρα.
Κανάκης και Λαζόπουλος μας βρίζουν κάθε μέρα
με κάναν να μισώ και τον ίδιο μου τον πατέρα!!

Μισώ όλους τους ήρωες και όλους τους πατριώτες
έχω για ινδάλματα "Εφιάλτες" και προδότες!
Κι όταν γίνω δεκαεπτά και μπώ στην Αναρχία
θα καίω σημαίες! μαγαζιά! ΜΙΣΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ!

Αντιρατσιστή!
Α, Αντιρατιστά!
Αντιρατσιστή !
Α, Αντιρα, Αντιρα, Α! Αντιρατσιστή, Α! Αντιρατσιστά!
Α! Αντιρα,Αντιρα,Αντιρα,Αντιρα,Αντιρα

Την κουλτούρα μου μου μάθανε πως πρέπει να ξεχάσω
Με Αμερικάνο μού'πανε πως πρέπει εγώ να μοιάζω!
Να μη μιλάω να έχω δουλειά και μόνο ν'αγοράζω
Έτσι μου'παν τη θέωση πως κάποτε θα φτάσω!
Αριστοφάνη Πλάτωνα δεν διάβασα ποτέ!
Μα ξέρω απ'έξω όλη τη συλλογή του Πωλ Γκοτιέ!
Πακστανούς και Αλβανούς μούπαν θα αγαπήσω,
μόνο αν την Ελληνικότητά μου παρατήσω..... Είμαι δωδε, ειμαι δώδεκα!
Είμαι δωδε, είμαι δώδεκα χρονών!
και
Αντιρα...
......
......
..
Οι Έλληνες...
...
...
..
Αγαπάς την Ελλάδα? Αγαπάς τους Έλληνες? ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!

love.
TheRebalX1


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου