Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Πρωινό δωράκι μαζί με τον καφέ: Νεαρό «μοντέλο» (κόρη επιχειρηματία) πήγε για καφέ χωρίς ρούχα και... (pics+vid)


Κό + κα =...      Δείτε φωτό & βίντεο

Τα «έχασαν» οι πελάτες πολύ γνωστής καφετέριας στην Γλυφάδα πρωί – πρωί, όταν είδαν μια ξανθιά… θεά να μπαίνει στο μαγαζί, να κάθεται… oλόγυμνη σε τραπέζι και να ζητάει καφέ.

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα άρχισε να σπάει πιάτα και ποτήρια, ενώ όταν της έκαναν παρατήρηση, άρχισε να ωρύεται!

"Πειράζεστε να με βλέπετε έτσι γuμνή; Η όμορφη ξανθιά, είναι η...
Ε.Λ. Κόρη πολύ γνωστού εφοπλιστή η οποία φέρεται να αντιμετωπίζει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα και μάλιστα κατά το παρελθόν είχε νοσηλευτεί σε ίδρυμα, αναφέρει η Espresso.

Η νεαρή γυναίκα η οποία έχει ένα εντυπωσιακό τατουάζ στην πλάτη, ανέβηκε ολόγυμνη σε ένα τραπέζι και σε κατάσταση αμόκ άρχισε να φωνάζει εναντίον όλων των παρευρισκόμενων αλλά της Αστυνομίας λέγοντας: «Φοράω το εισιτήριο μου, χρειάζεται να με βλέπετε γυμνή; Γιατί με κοιτάτε όταν φοράω ρούχα; Ηρθα να πιω καφέ κανονικό. Δεν πάω ρε να κάνω σολάριουμ. Εγώ πάω στη θάλασσα και κολυμπάω. Παίρνω τα 10 ευρώ και του τα τρίβω στη μούρη του μ@@@@@ και του λέω άντε γ@@@@@@ είμαι πλούσια εγώ ρε, αγοράζω το μαγαζί άμα θέλω...Το άλλο μαγαζί με σκότωσε, βγήκα εκεί γυμνή, όταν σταματήσει τότε θα φύγω. Οποιος θέλει μπορεί να πιει τους καφέδες μου...Φωνάξτε την γ@@@@@@@ την Αστυνομία να με πιάσει, φωνάξτε τους να με πιάσουν».






Όταν είμαι ντυμένη δεν με βλέπετε και με κοιτάτε τώρα;;;", ούρλιαζε και έπιανε το γuμνό της σώμα.

Το παραλήρημα στο οποίο ξέσπασε ήταν απερίγραπτο. Φώναζε, έλεγε ασυναρτησίες και έσπαγε πράγματα, ενώ την ίδια ώρα έδειχνε τα κάλλη της σε όλο το μαγαζί.







και για λόγους backup:








0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου