Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

"Επτάψυχη" γάτα επιβιώνει αφότου δέχεται βέλος στο κεφάλι (φωτό)


Ένας εξαιρετικά τυχερός γάτος μπορεί να εξάντλησε και τις... επτά ζωές του, καθώς επέζησε από ένα βέλος βαλλίστρας που δέχθηκε στο κεφάλι!

Ο τετράχρονος -τυχερός στην ατυχία του- γάτος ονόματι Μου Μου αναμένεται να αναρρώσει πλήρως, καθώς το βέλος πέρασε ξυστά -αλλά δεν ακούμπησε- τον εγκέφαλό του, και δεν προκάλεσε παραδόξως σοβαρές βλάβες...


Οι αρχές της Νέας Ζηλανδίας, όπου σημειώθηκε το περιστατικό, έχουν ξεκινήσει έρευνες για να βρούνε το δράστη του συγκλονιστικού περιστατικό που καταρράκωσε την ιδιοκτήτριά του Μου Μου Ντόνα Φεράρι.

“Στην αρχή νόμιζα ότι τον είχαν χτυπήσει με παιδικό παιχνίδι, αλλά όταν γύρισε είδα ότι το βέλος είχε μπει μέσα στο κρανίο του” είπε η κ. Φεράρι.

Cat survives being shot in head with crossbow bolt

“Μόλις προσπάθησα να κάνω ένα βήμα κοντά του προσπάθησε να βγάλει το βέλος στο σκαλοπάτι και μετά έτρεξε στους θάμνους. Έχω αηδιάσει. Ας ελπίσουμε ότι ο υπεύθυνος θα συλληφθεί (...) ώστε να μην κάνει ποτέ κάτι τέτοιο ξανά” πρόσθεσε η δικαίως αγανακτισμένη ιδιοκτήτρια.

Το βέλος παρέμεινε στο κρανίο του Μου Μου -πάνω από το αριστερό του μάτι- πριν αφαιρεθεί από το εμβρόντητο κτηνιατρικό προσωπικό στο πανεπιστήμιο Μάσει της Νέας Ζηλανδίας.

“Είχε μικρό
τραυματισμό στη μύτη του και στην οφθαλμική κόγχη, αλλά είναι ένας εξαιρετικά τυχερός γάτος” δήλωσε ο κτηνίατρος.

“Η ταχύτητα του βέλους όταν τον χτύπησε θα πρέπει να ήταν τρομακτική, αλλά είναι πολύ γενναίος. Είναι πολύ καλά σήμερα το πρωί – ζωηρός και χαρούμενος, η πληγή θα επουλωθεί και δεν υπάρχει τίποτα που πρόκειται να του προκαλέσει οποιαδήποτε μακροπρόθεσμη βλάβη” πρόσθεσε.

"Τέλος καλό σχεδόν όλα καλά" λοιπόν για τον Μου Μου και την ιδιοκτήτριά του, και θα είναι όλα πραγματικά καλύτερα μόλις οι αρχές της Νέας Ζηλανδίας συλλάβουν τον προφανώς ψυχικά διαταραγμένο δράστη.

Moo Moo: Cat shot with crossbow in New Zealand

Moo Moo: Cat shot with crossbow in New Zealand

Moo Moo: Cat shot with crossbow in New Zealand


Πηγή: http://www.skai.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου