Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... ~ Με κερατάδες (Μέρος 1ον)


Ξεκίνησα μια πρόταση στην κοπέλα μου με το "Αν δεν απατώμαι", κι έλιωσε στα γέλια. Ήθελα να 'ξερα που βρήκε το αστείο...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Μαμά, ο μπαμπάς θέλει να σκοτώσει τη νονά.
- Τι είναι αυτά που λες μικρέ;
- Κρυφάκουσα που της είπε : "Ραντεβού στις 10.00. Θα σε πεθάνω απόψε"...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
- Κάναμε σεξ για πρώτη φορά. Αμέσως μετά, με ειπε τσουλάρα.
- Κι εσυ τι έκανες;

- Του είπα να πάρει τους φίλους του και να φύγει ...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Δυο φίλοι και γείτονες συζητάνε :
- Πότε έχεις γενέθλια Κώστα;
- Γιατί ;
- Θέλω να σου πάρω δώρο, κουρτίνες .
- Γιατί;
- Για να μην σας βλέπω, όταν σου παίρνει π@πες η γυναίκα σου.
- Ααα. Εσύ πότε έχεις γενέθλια Γιώργο;
- Γιατί ρωτάς;
- Γιατί θέλω να σου πάρω δώρo, κυάλια .
- Κυάλια;
- Ναι, κυάλια. Για να βλέπεις με ποιανού γυναίκα είμαι.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Όταν λέμε "Το δις εξαμαρτείν", εννοούμε δυο (2) φορές. Όχι ενα δις (1.000.000.000) φορές ...


~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Έμαθα χωρίσατε λόγω κακού timing.
- Ναι ρε φίλε, άστα. Γύρισε σπίτι νωρίτερα ...

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Μωρό μου από πότε έχουμε να κάνουμε σεξ;
- Eγώ ή εσύ;

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

- Συγχαρητήρια κύριε, είναι κοριτσι. Mπορείτε να μιλήσετε με την γυναίκα σας ...

- Μωρό μου να μας ζήσει ... Ποιανού μοιάζει;
- Και να σου πω, δεν τον γνωρίζεις.

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

 Μωρό μου έχω πρόβλημα....
- Μη λες "έχω" να λες "έχουμε". Τα προβλήματά σου είναι & δικά μου.
- Εντάξει. η γραμματέας ΜΑΣ θα γεννήσει το παιδί ΜΑΣ...!!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
 
Στο καφενείο του χωριού, τέσσερις φίλοι παίζουν χαρτιά. Ξαφνικά μπαίνει ένας αναστατωμένος τύπος και λέει, απευθυνόμενος στον ένα:
-Ρε συ Γιάννη, παίζεις χαρτιά και στο σπίτι σου η γυναίκα σου πη@ιέται με τον κουμπάρο σας;
Ο Γιάννης, βγάζει τα γυαλιά του, τα αφήνει πάνω στο τραπέζι, ζητάει συγγνώμη από τους συμπαίκτες του για τη διακοπή και φεύγει για το σπίτι του.
Αφού πέρασαν δέκα λεπτά, ο Γιάννης γυρίζει αμίλητος στο καφενείο, κάθεται ξανά στη θέση του, φοράει τα γυαλιά του και ρωτάει τους συμπαίκτες του, ποιανού είναι η σειρά να μοιράσει.
-Αμάν ρε Γιάννη, τον ρωτούν όλοι, πες μας τι έγινε σπίτι σου.
-Υπερβολές, τους απαντάει ο Γιάννης, άκου κουμπάρος μου, ούτε καν γνωστός μου δεν ήταν ο άνθρωπος!

~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

 Ένας μπαμπάς αγοράζει ένα ρομπότ με ανιχνευτή ψέματος, το οποίο χαστουκίζει όποιον λέει ψέματα. Αποφασίζει λοιπόν να το δοκιμάσει στο μεσημερινό τραπέζι.
- "Γιέ μου, πού ήσουνα σήμερα;"
- "Στο σχολείο μπαμπά".
Το ρομπότ χαστουκίζει τον γιο!
- "Εντάξει, είδα ένα DVD στους φίλους μου!"
- "Τι DVD;"
- "Παιδική ιστορία".
Το ρομπότ χαστουκίζει πάλι τον γιο!
"Εντάξει, ήταν ένα πορνό!" φωνάζει ο γιος.
"Τι; Όταν ήμουν εγώ στην ηλικία σου δεν ήξερα τι είναι πορνό!" λέει ο μπαμπάς.
Το ρομπότ χαστουκίζει τον μπαμπά!
Η μαμά βάζει τα γέλια:
- "Χα χα χα! Αυτός είναι σίγουρα γιος σου".
Το ρομπότ χαστουκίζει τη μαμά!

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~

Μπαίνει ο σύζυγος αιφνιδιαστικά στο σπίτι του και βλέπει την γυναίκα του στο κρεβάτι με τον καλύτερο του φίλο.
Βγάζει το πιστόλι και μπαμ μπαμ καθαρίζει τον φίλο του.

Μετά από μια μικρή σιωπή, λέει η γυναίκα του:
- Τάκη, έτσι όπως πας σε λίγο θα μείνεις χωρίς φίλους!

 ~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου