Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης


- Άη-Βασίλη, με τι μοιάζει το δώρο που θα μου φέρεις;
- Σάντα ρχίδια μου!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Δεν καταργούνται τα δώρα Χριστουγέννων δήλωσε η Τρόικα. Απλά θα αρκεστείτε σε αυτά που... θα φέρει ο Άγιος Βασίλης.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Φέτος τα Χριστούγεννα οι Έλληνες θα στολίσουν Χριστουγεννιάτικο δέντρωω.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
-Μπαμπά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;

-Τις εισπράξεις απ΄τα κάλαντά σου, αγόρι μου...


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


Η δασκάλα στο σχολείο ρωτάει τα παιδιά :
- Για πείτε μου παιδιά , πως φαντάζεστε
να είναι ο Αι-Βασίλης;
Σηκώνει το χέρι η Μαρία και λέει:
- Εγώ φαντάζομαι πως θα είναι γέρος με μια κόκκινη στολή.
Μετά σηκώνει το χέρι ο Κωστάκης και λέει :
- Εγώ φαντάζομαι πως θα είναι ψηλός με έναν μεγάλο σάκο με δώρα .
Τελευταίος σηκώνει το χέρι του ο Τοτός και λέει:
-Εγώ, τον φαντάζομαι σαν ένα μεγάλο κωλο.
- Γιατί τον φαντάζεσαι έτσι;
- Επειδή κυρία, όποτε ρωτάω τον μπαμπά μου τι θα μου φέρει ο Αι-Βασίλης μου λέει: Σκατ@ θα σου φέρει...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Φέτος τα Χριστούγεννα τα μοναδικά λαμπάκια που θα αναβοσβήνουν θα είναι του router...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πήρα χριστουγεννιάτικο δέντρο από το ΙΚΕΑ. Είχε μέσα μόνο ένα τσεκούρι και χάρτη για το δάσος.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Καλά Χρωστούγεννα σε όλους....! Ευτυχισμένος ο νέος φόρος....!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης (Μέρος 3ον)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου