Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Το βίντεο με τον Τομπούλογλου και τον φάκελο στο χέρι


Αυτή είναι η Ελλάδα του Κρατισμού, των κομματόσκυλων, της λαμογιάς και του εγκληματικού συνδικαλισμού...

Είναι η στιγμή που ο Τομπούλογλου παίρνει από τον...άνθρωπο που ανέλαβε να παίξει το ρόλο του μεσάζοντα, το φάκελο με τη μίζα των 25.000 ευρώ από τη διαφημιστική εταιρία.


Ο άνθρωπος που «παγίδευσε» τον Τομπούλογλου είναι ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων της Alpha Bank Τάσος Γκιάτης, ο οποίος είχε αναλάβει το ρόλο του μεσάζοντα μεταξύ των δυο πλευρών

«Του έδωσα το φάκελο, τον άνοιξε να δει αν υπάρχουν μέσα χρήματα, δεν τα μέτρησε, τα έβαλε στο παλτό του και έφυγε από το γραφείο μου», δήλωσε ο Τάσος Γκιάτης, ο οποίος λειτουργούσε ως ενδιάμεσος στην υπόθεση δωροληψίας.

«Στη συνέχεια έδωσε το φάκελο στο συνεργάτη του και του είπε να κατέβει από τις σκάλες, ενώ ο ίδιος κατέβηκε από το ασανσέρ [...] Προφανώς το έκανε για να μη συλληφθεί με τα χρήματα στην τσέπη», είπε και πρόσθεσε πως συνέστησε στον κ. Τομπούλογλου «να μην ρίξει τους ανθρώπους», δηλαδή τη διαφημιστική εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο.

«Εγώ δεν είμαι ο μ…ς, αυτή την εποχή να αναθέτω 190.000 ευρώ και να μην παίρνω μία. ‘Η θα κάνουν κίνηση να μου δώσουν μερίδιο σε εμένα και στον σύμβουλο του υπουργείου Μιχελάκο, με τον οποίο αναθέσαμε στην εταιρεία το θέμα για την παχυσαρκία, ή θα καταγγείλω τον διαγωνισμό και θα τους καταστρέψω». Τη φράση αυτή ακούγεται να λέει στον ενδιάμεσο ο Τομπούλογλου.

Σύμφωνα με βίντεο που υπάρχει στη δικογραφία, ο κ. Τομπούλογλου στις 9 Δεκεμβρίου σε συνάντησή του με τον ενδιάμεσο καταγράφηκε να λέει: «Πρέπει να έχω μία οριστική απάντηση από αυτούς. Και αν είναι διατεθειμένοι να δώσουν τα λεφτά σε εμένα και τον Μιχελάκο (σ.σ. γιατρός ) θα τους δώσω και άλλες δουλειές».

Με εντολή εισαγγελέα θα ελεγχθούν όλες οι συμβάσεις του νοσοκομείου από το 2012 που ανέλαβε ο Χάρης Τομπούλογλου

Από τα στοιχεία που καταγράφηκαν, τόσο με την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου τού κατηγορουμένου για απόπειρα εκβίασης και δωροδοκία πρώην επικεφαλής του νοσοκομείου, όσο και από βιντεοσκόπησή του, προκύπτει ότι ο κατηγορούμενος όχι μόνο απειλούσε την εν λόγω εταιρεία με έκπτωσή της από το έργο αν δεν του κατέβαλε 30 χιλιάδες ευρώ -που εν συνεχεία έγιναν 25 χιλιάδες- ως «δώρο», αλλά και υποσχόταν ότι εφόσον πάρει χρήματα θα έδινε κι άλλες δουλειές.

Λίγες μέρες μετά, σε γραπτό μήνυμα που στέλνει ο πρόεδρος του Νοσοκομείου στο πρόσωπο που διαμεσολαβεί αναφέρει: «Την Τρίτη έχω ΔΣ, πρέπει να έχουμε κίνηση πριν, αν υπάρχει διάθεση. Ευχαριστώ».

Σε άλλη τηλεφωνική συνομιλία του, στις 16 Δεκεμβρίου, και πάλι με τον ενδιάμεσο, ο κ. Τομπούλογλου φέρεται να λέει: «Δεν πρόκειται να κάνω καμία κουβέντα … Εγώ μόνο εσένα εμπιστεύομαι. Και να τους πεις να είναι αξιοπρεπές το ποσό και για μένα.

Ο Τομπούλογλου θα απολογηθεί το Σάββατο το απόγευμα υποστηρίζοντας ότι πήρε τα λεφτά για δωρεά.














0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου