Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 3ον)


- Μπαμπά με είπαν gay...
- Και τι έκανες;
- Τίναξα το μαλλί κι έφυγα αγάπη μου, όχι που θα τους δώσω και αξία!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ο gay ντελιβεράς οταν παραγγελνεις έναν γύρο, ειναι αυτος ΠουΣτοΦέρνει!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
-Είμαι σέξι μ'αυτό το φόρεμα;

-Καλός είσαι ρε Μπάμπη.


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Πού πήγαν οι άλλοι;
- Δεν κατάλαβα, να δουν κάτι γκέι μοβ θρόνους, κάτι τέτοιο.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Χθες εκεί που περπατούσα με δύο φίλους μου, ξαφνικά κατεβάζουν τα παντελόνια τους, και βγάζουν τα πουλιά τους έξω...

Τα' παιξα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

1η κόρη...
- Μπαμπά είμαι ομοφυλόφιλη....
- Oκ. Επιλογή σου.

2η κόρη...
- Μπαμπάκα .. κι γω ομοφυλόφιλη είμαι...
... - Πφφφ τι να πω;!

3η κόρη...
- Κι εγώ είμαι ομοφυλόφιλη...!

- Υπάρχει κανείς σε αυτό το σπίτι που να θέλει άντρα;
- Εγώ μπαμπααααααα!!!!
- Σκάσε Βαγγέλη!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πάει ένας "πεινασμένος" gay σε sex shop.

- Που έχετε τους δονητές;
- Απέναντι στον τοίχο.
- Θέλω αυτόν τον κόκκινο.
- Κύριέ μου, αυτός είναι πυροσβεστήρας ...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πλησιάζει ένα ζευγάρι σε ένα χωριό που ονομάζεται "Πουστροχώρι". Αναρωτιούνται γιατί ονομάζεται έτσι μέχρι που βρίσκουν ένα παππούλη να σκάβει το χωράφι. Σταματάνε δίπλα του και τον ρωτάνε:

- Παππού, γιατί ονομάζεται έτσι το χωριό;
- Που να ξέρω εγώ παιδιά μου, νύφη είμαι εδώ.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


GAy X-mas: Έβαλα βιάγκρα ως φλουρί στην βασιλόπιτα και δεν έπεσε σε κανέναν ;)

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος πρώτον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 2ον)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου