Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος 2ον)


12 Φλεβάρη, 13 Φλεβάρη, 404 error. not found, 15 Φλεβάρη...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Παίρνω το κινητό μου, πάω να στείλω μήνυμα στη γκόμενα μου και τι να δω;;
Δεν έχω γκόμενα!!!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η τελευταία γυναίκα που μου μίλησε αισθησιακά, ήταν...
αυτή του GPS...





~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Είμαι τοσο καλός στο σεξ, που δεν κάνω για να μην μάθουν τα κόλπα μου.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Βρήκα μια ξανθιά τρίχα στο κρεβάτι μου...
Τι διάολο;
Μαδάνε και οι τσόντες;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- 5 ώρες συνεχόμενο σεξ.
- Είσαι θεός ρε φίλε.
- Και μ' ένα χέρι λέμε...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ρε μ@λάκα, τι να ντυθώ στις αποκριες;
- Καρέκλα. Μήπως και σου κάτσει καμιά γκόμενα...
 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~





~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Μην είσαι κότα ρε μαλάκα, τράβα πες της ότι μου αρέσει...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Λόγοι που είμαι single:

- Ασχήμια
- Πολύ επιλεκτικός
- Πολύ μεγάλο πουλί, φοβάμαι μην σκοτώσει κανέναν

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με μπακούρια (Μέρος πρώτον)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου