Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 4ον)


Ρώτησα το γιατρό "η γυναίκα μου μόλις γέννησε, πότε μπορούμε να κάνουμε σεξ;"
Μου έκλεισε το μάτι και είπε... "Σε 15 λεπτά ραντεβού στο parking".

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Μπαμπά, παντρεύομαι τον Ιούλιο.
- Μπράβο αγόρι μου. Αντε με το καλό! Το παιδί δίπλα σου είναι ο κουμπάρος;
- Το παιδί είναι ο Ιούλιος.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Ο Τάκης θα έρθει στη παρτούζα;
- Όχι.
- Γiατί ρε ο ξενέρωτος;
- Γκρίνιαζε οτι όποτε το κανονίζουμε είμαστε μόνο άντρες και κάτι τέτοια κουλά...!!!

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μπαμπά σου αρέσουν οι γόβες μου;
- Ρε Κώστα, αγόρι μου, θες να με στείλεις πριν την ώρα μου;
- Μα, γιατι μπαμπά;
- Μα, 300 ευρώ γόβες;;;


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Γιαγιά είμαι gay.
- Gay; Είναι αυτό που δεν μπορείς να φας κρέας;
- Όχι. Απλά κάνω σεξ με άνδρες.
- Ουφ. Πάλι καλά.Να τρως παιδί μου να τρως.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ρε λες να κατάλαβε η δικιά σου ότι πηδιόμαστε;
- Μπααα...η δικιά σου;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


 Άντρα που ξεχωρίζει το σομόν από το ροζ να τον φοβάστε...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Τί ρίχνει ο τραβεστί ρομπέν των δασών με το τόξο του;
- Τραβέλη...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μπαμπά στο σχολείο με λένε gay και με χτυπάνε...
- Ποιοί σε χτυπάνε γιόκα μου;
- Οι γόβες...

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Ακόμη:
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος πρώτον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... ~ Με Gay (Μέρος 3ον)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου