Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Ανεκδοτάκια... κρύα ~ Μέρος 11ον


Έχει πιάσει το ανηψάκι μου ένα κουτί λογισμικού και το μασουλάει.
Και του το 'πα 100 φορές. Άστα τα Vista μπέμπη!

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Ευρυπίδη βγήκες χτες;
- Άσε Αριστοφάνη, έμπλέξα με τον Αισχύλο και τον Σοφοκλή, ήμασταν έξω και πίναμε μέχρι το πρωί...
- Πω ρε φίλε, είστε τραγικοί!

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Χώρισα με την αλλήθωρη γκόμενά μου...
- Γιατί ρε;

- Την έπιασα να κοιτάζει εμένα...

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Τί περιμένεις όλη μέρα έξω απο τον οφθαλμίατρο ρε;
-Μπας και μου κάτσει καμιά στραβή.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ρε φίλε, αυτά τα ξύλα μοιάζουν πάρα πολύ.
- Λογικό, αφού είναι σαν-ίδια..

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Τί κολώνια φοράς Ερμή;
- Μπος.
- Εσύ Δια;
- Μπος κι εγώ.
- Απόλλωνα εσύ;
- Κι εγώ μπος φοράω.
- Ώστε Όλυ-μπος...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Παίρνει τηλέφωνο ο τραγουδιστής από τα Υπόγεια Ρεύματα τον κιθαρίστα στα γενέθλιά του.

- Έλα ρε μαλάκα! Χρόνια!

- Τί χρόνια ρε;

- Μ' αρέσει να μην λέω πολλά.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Το κινητό αυτό έχει μικρή κάμερα και χωράει μόνο δύο τραγούδια...

Το γνωστό καμερούλα μια σταλιά δύο mp3!


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πώς σε λένε;

- Ρόζα

- Τί σπουδάζεις;

- Πληροφορική

- Τί σας μαθαίνουν εκεί;

- Τί λενε τα κομπιούτερς και οι αριθμοί...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ασθενής : Γιατρέ με πονάει το δεξί χέρι, το δεξί πόδι, το δεξί μέρος του κεφαλιού κι ο δεξιός ώμος
Γιατρός : Να πάρεις κοστούμι
Ασθενής : Κοστούμι;….γιατί;
Γιατρός : Έχεις δεξ-ίωση

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μάντεψε αδερφέ...

- Όχι αδερφέ,μάντεψε εσυ...

Το μαντείο των αδελφών
 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Τρένο, αεροπλάνο, τρόλεϊ, μηχανή, αυτοκίνητο, λεωφορείο, πλοίο...

- Τι λες ρε μαλάκα;;;

- Μιλάω μεταφορικά.


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πότε γιορτάζουν οι βρυκόλακες;

Του Άι-Light


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


Ο Μαχαιρίτσας στο γιατρό:
- Γιατρέ, τι έδειξαν οι εξετάσεις;
- Λαυρέντη μου, έχεις μεγάλη έλλειψη σε βιταμίνες, ειδικά το σύμπλεγμα B και τη C.
- Γιατρέ πες μου με το χέρι στην καρδιά...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...ΠΟΣΟ C ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου