Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Ανεκδοτάκια... ~ Πικάντικα Νο22


Γράμμα παιδιού στον Αγ. Βασίλη.
-Άγιε μου Βασίλη, για αυτά τα Χριστούγεννα θα ήθελα έναν αδελφούλη.
Απάντηση:-OK, στείλε μου τη μάνα σου.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Πώς λέγεται αυτός που δεν φοράει προφυλακτικό;;;
- Μπαμπάς...!!!
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~  
Πώς λέμε την παρτούζα την ημέρα των Χριστουγέννων;
Merry τρειsmas


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Κοπελιά ψάχνεσαι για σεξ ή είναι η ιδέα μου;
- Πού τσο κατάλαβες;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Μωρό μου σ' άρεσε;
-Ναι πολύ..
-Θες να το ξανακάνουμε;
-Ναι πολύ..
-Σε έχει κάνει άλλος να νιώσεις έτσι;
-Ναι πολλοί...

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Αγαπητό Cosmopolitan, το αγόρι μου μου είπε ότι θέλει να μου σκίσει τον πάτο.

Λέτε να μην του αρέσουν τα παπούτσια μου;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μπαίνω σε ζαχαροπλαστείο, με εξυπηρετεί μια γκόμενα με απίστευτο κώλο.

Δίπλα μου μια ψηλή με φοβερά καπούλια και γυρνάω και βλέπω να μπαίνει ένα πιπίνι με ξέκωλο φόρεμα...

...Πάτοι σερί.                                  (*Patisserie=ζαχαροπλαστείο)

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μωρό μου, έκανα μια πίπ@ στον αδερφό σου.

Τον αδερφό μου δεν θα τον ξαναβάλεις στο στόμα σου.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Δε νομίζω να βγεις έτσι έξω ντυμένη σα πουτ@ν@!!
- Όχι ρε μάνα. Στο μπάνιο για selfie πάω.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

 Ηταν ένας και έκανε κάμψεις στην αυλή του...
και περνάει ένας γύφτος και του λέει:

- Φιλαράκι αυτό που γκαμούσες έφυγκε..

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου