Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Ανεκδοτάκια... ~ Φαλλοκρατικά (Μέρος 2ον)


Πόσοι φαλλοκράτες χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα; Κανένας! Άσε την βρώμα να πλένει στο σκοτάδι!

~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~
Πώς μπορείς να μπερδέψεις μια φεμινίστρια;
Πες της, πως της απαγορεύεις να σου φτιάξει ένα σάντουιτς.
 
~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~
Ρε καρδιά μου! Δεν αντέχω να σε βλέπω όλη την ώρα χωμένη στη λάντζα μέχρι το λαιμό!...
Φέρε μου μια μπύρα ακόμα και κλείσε τη γ@μημένη την πόρτα της κουζίνας.

~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

- Αγάπη μου σ'έχω πάρει 15 τηλέφωνα. Δεν είδες τις κλήσεις;
- Τις είδα ρε μωρό μου, αλλά δε θα πιστέψεις τι έγινε
- Τί;
- Σ' έγραψα στ' @ρχίδια μου.

~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

- Μήν παίξεις με την καρδιά μου γιατί εχω μόνο μια.
- Παίξε με τα @ρχίδια μου που έχω δύο.

~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

- Ρε κοπελιά γιατί δεν ανάβεις φλας;
- Πού..στο αυτοκίνητο;;
- Όχι.. όταν γ@μιέσαι δεξιά και αριστερά.

~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

- Μωρό μου, έχεις όρεξη για ταινία αποψε;
- Ναι, αμέ.
- Ωραία. Μαλάκες πάμε για ποτό, θα δει ταινία!

~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

- Πότε όλοι οι άντρες έχουν τις γυναίκες στα ώπα ώπα;;;
- Όταν αυτές παρκάρουν...!!!

 ~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

- Μωρό μου θέλω να γίνω μάνα.
- Κάτσε να σου φέρω μια τράπουλα να μοιράσεις.

~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Γυναίκα αστροναύτης:
- Χιούστον, έχουμε πρόβλημα.
- Τι πρόβλημα;
- Τίποτα.
- Τι πρόβλημα;
- Τίποτα... Τίποτα.... Άστο....

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Θέλω να μιλήσουμε.
- Έχεις άλλον;
- Όχι.
- Θες να χωρίσουμε;
- Όχι.
- Πέθανε κανείς;
- Όχι , έλεος.
- Ε, γ@μησέ μας τότε. Bλέπω μπάλα...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Άντρα μου!!! Πες μου κάτι να νιώσω γυναίκα!!!
- Δεν ξέρεις να παρκάρεις!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Πλένω, καθαρίζω,μαγειρεύω, σιδερώνω... νιώθω σαν Σταχτοπούτα πια!
- Μωρό μου σου είχα πει, ότι μαζί μου θα ζήσεις ένα παραμύθι!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~




 

Ανεκδοτάκια... ~ Φαλλοκρατικά (Μέρος 1ον)










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου