Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Ανεκδοτάκια... κρύα ~ Μέρος 13ον


- Γιατί κλαις παιδί μου;
- Όλα τα παιδιά με φωνάζουν σαμπουάν.
- Έλα τώρα Τζόνσον... όχι πια δάκρυα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Πώς λέγανε τον δεύτερο απο τους 7 νάνους της Χιονάτης;
-Nanosecond.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Ο πρώτος Χρυσός Οδηγός ήταν ο...
σωφέρ του Μίδα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Μας έχετε στήσει 3 ώρες κύριε ντετέκτιβ, απαράδεκτο.

-Έχετε δίκιο, συγνώμη, επιτρέψτε μου να σας συστηθώ: Ηρακλής Πουαργώ.

 ~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Και τι αμάξι είπαμε έχεις.;
- Ρε κυρα-Βαγγελιώ στο έχω πει τόσες φορές.
- Μα δε θυμάμαι.
- Ένα Renault κυρα-Βαγγελιώ, ένα Renault clio Renault..

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Ρε αδερφέ τι κάνεις; Γιατί είσαι τόσο στεναχωρημένος;
- Άσε με ρε φιλαράκι! Πήρα γυναίκα να μου καθαρίσει το σπίτι!
- Ε καιρός ήτανε μαλάκα μου! Καλά ξηγήθηκες!
- Ρε μου ήρθε ο λογαριασμός σου λέω τώρα, 1000 ευρά ρε! Εγώ με 2000 πήρα ολόκληρο honda! το R κιόλας!
- E.. φίλε.. έτσι είναι αυτά...

Η καθαριοτητα είναι μισή R Hondia.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Τι θα φάμε σήμερα;
- Μακαρόνια με σάλτσα πέστο.
- Μακαρόνια με σάλτσα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Θα πάμε στο πάρτυ;
-Θέλω αλλά ο δικός μου ζηλεύει. Απειλεί πως αν πάω θα μου ρίξει μπουνιά.
-Καλά, εγώ θα πάω κι άμα σου τη βαρέσει έλα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Που πας ρε φίλε με το σταυρό στο χέρι;

-Ν' αλλάξω λάστιχο...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


-Τί είναι πορτοκαλί και χορεύει μπαλέτο;

-Το μπαλαρίνι.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Ρέιτσελ μ' αγαπάς;
-Όχι
-Εσύ Φοίβη;
-Όχι
-Εσύ Μόνικα;
-Όχι
.
.
.
... Πού να βρω ένα φιλαράκι να μου πει πως μ'αγαπάει στ' αλήθειααααα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Τί να βάλω στο κλουβί των panda για να παίζουν;
- Ένα πατρινό αυτοκίνητο.

Πατρινό car να βάλει για panda.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


-Την Κυριακή ο Μητροπολίτης χειροτόνησε 30 κληρικούς σε μισή ώρα.
-Φοβερός. Τόσους πολλούς;
-Ο τύπος λέμε κάνει παπάδες.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Βαριοπούλα.
-Αμόνι.
-Άρμα.
-Νταλίκα.
-Ελέφαντας.
-Φάλαινα.

-Τί κάνετε εκεί ρε;
-Ανταλλάσσουμε βαριές κουβέντες.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Φίλε θα ήθελες να ζήσεις για πάντα;

-Τι εννοείς;

-Εις τους αιώνες των αιώνων i mean.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~


2 σχόλια:

macgyver είπε...

το αλλο σου ονομα ειναι Σταθης????χαχαχαχαχχαα

Κρασοπατήρ είπε...

Α, αυτός δεν παίζεται. Είναι ο θεούλης των κρύων :)

Δημοσίευση σχολίου