Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

ΠΡΟΣΟΧΗ! ~ Η Ρούπα καταγγέλει χρηματισμό της από Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ


Το ηγετικός στέλεχος του Επαναστατικού Αγώνα αναφέρει με επιστολή της πως συνεργάτης της ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνας Κούνεβα της προσέφερε χρήματα.

Απόπειρα δωροδοκίας της κατήγγειλε μέσα από τις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού η Πόλα Ρούπα, ηγετικό στέλεχος του Επαναστατικού Αγώνα. Η ίδια αναφέρει στο κείμενο της πως συνεργάτης ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ της προσέφερε χρήματα.

Ακολουθεί το κείμενο της καταγγελίας:


«Στις 24/2/17 το απόγευμα, μου ζητήθηκε επικοινωνία με συνεργάτη της Κωνσταντίνας Κούνεβα, ευρωβουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ. Ο συνεργάτης αυτός ήταν ο Κυπουρόπουλος, ο οποίος μιλώντας εκ μέρους της Κούνεβα μου δήλωσε τη διαθεσιμότητα της ευρωβουλευτού να βοηθήσει την υπόθεση με το παιδί μου.

Η απάντησή μου ήταν πως αν η Κούνεβα ενδιαφέρεται για την υπόθεση αυτή, μπορεί να έρθει στη φυλακή που βρίσκομαι, να με βρει και να μιλήσουμε. Ο Κυπουρόπουλος ήταν αρνητικός και μου προσέφερε χρήματα! Φυσικά και αρνήθηκα. Αυτή η πράξη ήταν απόπειρα δωροδοκίας, ήταν απόπειρα εξαγοράς!

Το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ που έβαλε στόχο το παιδί μου & μαζί με τον κρατικό μηχανισμό οργάνωσε και εκτέλεσε τη σύλληψή του & τον εγκλεισμό του σε ψυχιατρείο, το κόμμα που πραγματοποίησε την πιο βίαιη και χυδαία κατασταλτική επίθεση στην ιστορία εναντίον ενός 6χρονου παιδιού και που το αντιμετώπισε ως υποψήφιο "τρομοκράτη", το κόμμα που είναι υπεύθυνο σχεδίου οργάνωσης δολοφονίας μου στη φυλακή, τώρα επιχείρησε να με δωροδοκήσει. Και αυτή η κίνηση έγινε την επομένη της δημοσίευσης του κειμένου μου για την ύπαρξη καταδότη ή καταδοτών που "συνέδραμαν" στη σύλληψή μου.

Λάθος κίνηση! Και όσο για το ζήτημα της κατάδοσής μου, περιμένω απάντηση.
Τέλος, αν η ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνα Κούνεβα είναι γνώστης αυτής της κίνησης του Κυπουρόπουλου (συνεργάτη της) ή όχι, να το πει δημόσια.

Πόλα Ρούπα
μέλος του Επαναστατικού Αγώνα
25/2/17 - γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού»



Πηγή: http://www.voria.gr/article/katangelia-roupa-gia-apopira-dorodokias-ke-exagoras-tis




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου