Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Ανεκδοτάκια ~ Της κρίσης... (Μέρος 6ον)


- Κύριε Υπουργέ, πώς μπορεί να μειωθεί η ανεργία;
- Πρέπει να κερδίσουμε δύο μεγάλα στοιχήματα.
- Ποιά είναι αυτά;
- Χέρτα-Σάλκε και Χετάφε-Οβιέδο.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Δεν βρίσκω δουλειά ούτε στην επιφάνεια εργασίας...
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
 Σε καφετέρια:
- Φυσικούς έχετε;

- Όχι, εγώ είμαι χημικός, ο σερβιτόρος μαθηματικός και ο λαντζιέρης φιλόλογος.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μου λέει η άλλη: "Θα με κεράσεις ένα ποτό;"
Λες κι έχουμε τίποτα ΠΑΣΟΚ ξέρω 'γω...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Τί θα φάμε σήμερα;
- Ό,τι έχει το ψυγείο.
- Φρέον;

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Με πέταξαν έξω από το στριπτιζάδικο γιατί έδινα λεφτά από Μονόπολη στα κορίτσια.
Λες και τα βυζι@ τους είναι αληθινά.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Γιαγιά, να σου διαβάσω τα νέα μέτρα;
- Να καθήσω;
- Ξάπλωσε καλύτερα...Όχι στο κρεβάτι...Να εδώ στο κουτί...
Βάλε και τα χέρια έτσι...Σταυρωτά...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Γιώργο έχω πετρελαιοπηγές;
- Όχι ρε πατέρα.
- Έχω λεφτά στην Ελβετία;
- Όχι.
- Έχω θεία στο Σικάγο;
- Όχι.
- Κλείσε τότε το καλοριφέρ ρε μαλάκα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Αστέρι μου θα βγούμε για ποτό;
- Φεγγάρι μου χλωμό...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Αφεντικό, ευχαριστώ για το γλυκό!!
- Ο μισθός σου ήταν...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Καλέ πώς αδυνατισες εσύ έτσι! Μισθός έμεινες!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Εισιτήριο;
- Ορίστε!
- Γιατί δεν το χτυπήσατε;
- Είμαι κατά της βίας...!!!
 
~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Πώς πάει παππού η σύνταξη;
- Πάει όπως η κόκα κόλα. Στην αρχή ήταν κανονική μετά έγινε light και στο τέλος zero...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Δεν έρχεται η σκόνη από την Αφρική. Εμείς πάμε προς τα εκεί.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μωρό μου θέλω να με γλύψεις...
- Δεν υπάρχει σάλιο...!

   ΕΛΛΑΔΑ 2018 ! ! !

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~





Δείτε ακόμη:
Ανεκδοτάκια ~ Της κρίσης... (Μέρος 1ον)
Ανεκδοτάκια ~ Της κρίσης... (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια ~ Της κρίσης... (Μέρος 3ον)
Ανεκδοτάκια ~ Της κρίσης... (Μέρος 4ον) 
Ανεκδοτάκια ~ Της κρίσης... (Μέρος 5ον)

Και...
Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης
Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης (Μέρος 2ον)
Ανεκδοτάκια... 2 σε 1 ~ Χριστουγεννιάτικα της κρίσης (Μέρος 3ον)



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου